oktober 01, 2007

SMUG-lansering på BLÅ 27.09.

Det er tid for smuglesning. Grand opening på blå, som etterhvert ble fyllt til randen. Som om det ikke var varmt nok fra før, smeltet jeg helt da Familjen tok over scenen. Etter å ha sett dette klippet på youtube, må jeg innrømme at jeg var skeptisk til liveprestasjonene. Men han overbeviste meg. Lett. Jag e kär i dej..! Men nå altså bilder fra kvelden.

nok en gang tid for pr. denne gangen i samarbeid med am.apparel.

Det er ikke ofte jeg tvangsblogger. Men denne gangen bare måtte jeg. skål peeps!



Lars i ekstase :DDD


Favoritter


Pout them lips for me JR!


Jeg skal deffinitivt satse på mat kombinert med klubbing framover, sexy!




kleinar. neida. joda..



aussie-boii


FAMILJEN


generell raving


Maria & my brillz

Ingen kommentarer: