oktober 27, 2007

ALNAFETT!

Vors i en liten firkant i gamlebyen. Vin, litt bloghouse, shade parade og mooning hvis jeg ikke husker helt feil.

Etter et misslykket forsøk på å komme inn på den akk så ûberkule Acnefesten, ble Spasi substitutt. Black russian og ølstyrt er finfint. Jeg gjentok nok en gang kunststykket å gå på jobb etter fernet/tarot-nach på YG6. Jeg overasker meg selv stadig.



shade parade


Henning avslørte hva som "keeps him going". It all makes sense now.


banana mama



drømmen om en acnefest.


At han i det hele tatt hører noe i den lille snerten av en telefon er for meg et mirakel.


Fallos acne. men innser i dag at det jo skulle forestille en leppestift.


bien sûr.


dans.


SWEET


lumber jack


Espen ser litt såret ut. jeg husker ikke hva jeg sa.


OJ


så kul man kan bli.


Intimt øyeblikk fra scenen.



Jeg som trodde hun hadde ventet så lenge. neida.


Hår sier jeg deg


wiener er pølsa som alle liker - gamle menn og unge piker --

hump it like it's hot



der ja

Ingen kommentarer: