oktober 01, 2007

Sjelevandring @ Park & YG6

Så fort ordene ed og banger smykker byens klubbplakater (denne gangen Oboy Oboy) går folk mann av huse. Krazy Baldhead fra - ja du gjettet riktig - Ed Banger rec. tok turen til Parkteatret lørdag kveld og stedet virket noe mer tettpakket enn ellers. Det var i hvertfall nok av hipstere som ristet rompefjærene på scenen. Bak fløt det sprudlevann og stemningen var generelt så god som den kan bli på park.

Det ble påfølgende nach på YG6 (mot alle odds siden Henning på død og liv skulle kvitte seg med både kamera og tilgang til Blå på livstid på veien dit.), et godt nach innholder fra nå av minst 2 spådomssesjoner, overaskelseskebab, sjokoladehjerter og sleazy whitetrash-sofa.




LØV


Jadda, feeling it!


Vi snakker sjelevandring



I heart you cap!


suedoises



Freaking me out.


Jeg fant lyset.


Race me to the floor---


kunne trengt noen ekstra liv ja, spare me one?


sjelevandring 2

the cute couple


Hun pene fra lanseringsfesten! got to be!


rumpa til henning.


HAHAH! liksom.


Søtt


Fordi du gjorde så bra pose på dette bildet ...
... poster jeg et bilde til av deg. kult.



fønny!


faen jeg jeg tror jeg må spy litt lys. oppover.


Trapped


Bare & veggen. med spåmannen min. og en finger i nesa.


Dette er lovende.


et stop s'il t'plâit

Ingen kommentarer: