august 09, 2008

ÖYAFESTIVALEN - PlanB @ Stratos

ÖYYAA, fine saker! Var litt treig på avtrekkern for å få meg akkreditering, så jeg har dessverre ingen bilder fra konsertene i parken.. Men, bildene fra PlanB sine öyanetter skal dere selvsagt få her. Jeg unskylder den dårlige oppdateringen i det siste med at jeg har värt syk, sjonglert med to sommerjobber og at jeg har forberedt meg til den o store paristuren. kniis. 5 dager.
Men för den tid altså öyanatt på Stratos; Moshi Moshi-recordskvelden her aller först.




carmen er pen


hihi






moro med lys.



2 kommentarer:

Sarah sa...

Partyalbuen på Urdal!

Anonym sa...

Otroligt fin redigering av bilderna, ser nesten ut som att till exempel en svensk kille med solbriller a'la rooskilde varit framme o lagt sina magiska fingrar emellan...?

En faktura finns snart på en plats nära dig.

För alltid.
/CMW