juni 03, 2008

Exotica

Det ulmer i den ytre bloggosfære. uææ. Bildeblogger er vel generelt sett et lett bytte for blogghatere. Og elskere. Selv Natt & Dag har en krampeaktig mening om det (sånn helt på tampen), og påpeker at partyblogging er "ut", hva enn de nå vil oppnå med dette utagnet. Men jeg kanke si at jeg kommer til å kaste inn håndklet helt ennå. I know you love it. And so do I.
Uansett. jeg har holdt kameraet unna kombinasjonen mennesker, fest, musikk denne helgen. Her kommer i stedet et lite stykke finkultur og ren sommerglede, until next time.

prettyness


yum, eller er det nom det heter?


peter er en bra kar, lage mat kan han og. jisses.


i luuv silje


styggpent, eller noe i den gata




hothot i tredje etasje på sogn vgs.


gammelt nytt, men ganske fint. jeg kan like rene linjer, aaah




oo


aah


mmm




like etter at dette bildet ble tatt gikk jeg inn og så siste akt av worlds beyond. ville ikke trodd at 50 dansende mennesker med funny gullskjørt ville få meg ti å gråte. men det gjorde det altså.


is klein. kleinis. kaldt. oo.


ser her at mine tær like gjerne kunne tilhørt en hobbit sine, ved siden av karimas elegante damefot. sukk..


hot doggz on ma grilll

Ingen kommentarer: