mai 23, 2008

LOMO LOVE pt IV

Jeg fant jeg fant! fortsettelsen på bildene fra bursdagen til X! Flere doble eksponeringer på denne framkallingen enn tidligere:D. Så kommer det bilder fra burshdasfeiring og idioteque. Dette var jo i mars... gæd such a long time ago...


dansering


love that boy


love that pinjataa




hørt på makan!


thE shoes


her tror jeg man kan finne en person nr 3 hvis man ser godt etter. jeg mener, den hånda som peker mot vinflaska tilhører jo verken meg eller danielle.. er det rudolf sin?


piece of cake


kake




jeg elsker dette bildet! det ser ut som en skikkelig trashy barnebursdag!


toss that shirt. who ever you are? jeg tenker at det er Mattis. håper.


her også! en person nr 3! jeez


minni & ellinor


plastique fantastique


turntables


jjoohhaann

Ingen kommentarer: